אפשרי לפי התאוריה

זמן לכדורגל
אחרי שחיכינו הרבה, נגמרה הפגרה! ואנחנו כאן לתת תמונת מצב!
אז קודם כל, חתמנו הסכם קבוצת בת עם אולימפיאקוס סאפוס העולה החדשה שחתמה עם בואטס קולומבוס שחתמה עם מרקו פולו… סיפור ארוך. אז הושאלתי לסאפוס. במשחק הייתי בחוד ההתקפה.התחלתי את המשחק בבואטס, אבל באמצע המשחק החזירו אותי לסאפוס והתחלתי לשחק שם.
אז, הרבה גישושים. בלי מצבים כמעט. שעמום של פתיחה. אבל כמה נכנסו חזק לעניין: אני, בן, נועם ומור. אבל לעומת זאת, יותם וגיא היו פשוט חלשים. הכדור עובר מרגל לרגל. עידן, בן, יותם, אני, אור, רועי אלבז, גיא. מרגל לרגל. המצב הראשון הגיע כאשר לרין ניסה לבעוט אבל מתן לקח את הכדור. המצב השני… שער! נבדל! השופט אומר פנדל. עידן בועט… איזו בעיטה גרועה. מתן הודף בלי בעיה. עכשיו הגיע החלק שלי. חטפתי כדור לאור .ר., עברתי אחד, עברתי שתיים, אבל לא בעטתי מושלם. בכל זאת זה הופיע בתקציר. אבל אז, הקבוצה היריבה (במקרה הזה ב.מ.פ) קיבלה פנדל. עידן… החוצה! לא אופנתי, 2 החמצות פנדלים רצוף) ואז פתאום, בן הבקיע. 1-0 ב.מ.פ. אבל אז, יותם השלים מהפך. 3-1 לסאפוס. אבל אז, עידן לרין עם צמד הפך ל4-3. איזו דרמה. יותם בועט… פנימה! איזה גול! אבל הגולאסו האמיתי היה של אור. 9 שניות לסיום יותם מוסר לאור, שבבעיטה גדולה כובש. 5-4. וזהו! זה ניצחון! ווסטריו ניצחה בחוץ 2-1 את פאולו דה גמה, ובואטס קולומבוס ניצחה בחוץ 4-0. איזה ניצחון גדול.

1 Comment to אפשרי לפי התאוריה

  1. ניר קלינגר הגיב:

    נראה לי שיש לכם בכיתה כמה שחקנים לא יציבים עם הרבה עליות וירידות ואולי גם כמה שחצנים שחושבים שהם המציאו את הכדורגל. אנחנו צריכים בקבוצה שלנו שחקנים שהם יציבים ובעיקר מפרגנים אחד לשני. חברים אמיתיים. אוריה אתה שחקן נשמה ואנחנו שמחים שאתה כותב על המשחקים. ממש כיף לקרוא את זה!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

This is a blog At.CorKy.Net